SOLUȚII DE ECOMMERCE
Un magazin online poate fi o afacere foarte profitabilă și convenabilă, care îți poate oferi o gamă largă de oportunități de creștere și dezvoltare. Fie că ești la începutul unei afaceri, sau vrei sa îți extinzi afacerea existentă în mediul online, ai nevoie de o soluție eCommerce completă, testată și implementată profesionist.
Îți oferim o soluție de eCommerce personalizată cu toate funcționalitățile necesare de care ai nevoie încă de la început. Pe lângă partea tehnică îți oferim și consultanța necesară pentru a avea succes în mediul online.
WEBSHOP LA CHEIE
- Adăugare produse în catalog din backend sau import din listă excel
- Facturare din backend sau integrare cu program de contabilitate - SmartBill
- Actualizare stocuri din listă excel sau sincronizare cu program de contabilitate - SmartBill
- Integrare curieri - Sameday, Cargus, GLS, Fan Courier, etc.
- Integrare plați cu cardul - Netopia, EuPlatesc, PlatiOnline, PayU, Stripe, Paypal, etc.
- Integrare Google Ads - Merchant, Facebook Shop, compari.ro, price.ro, etc.
De ce să ne alegi?
Îți oferim o platformă testată și adaptată pentru piața din România, cu toate integrările de care ai nevoie. Vei beneficia de un web shop modern, bine structurat, securizat și ușor de administrat, care va permite gestionarea eficientă a produselor, comenzilor și a altor aspecte importante ale magazinului tău online. Deasemenea îți vom oferi suport și asistență pentru a te asigura că site-ul tău funcționează întotdeauna fără probleme.
Structură și opțiuni
Un magazin online de succes trebuie să fie bine structurat și să aibă module de căutare și filtrare astfel încât clienții să poată găsi rapid și ușor produsele dorite.
Design adaptat
Pe lângă un design unic și adaptat pentru afacerea ta, vom implementa automat toate tehnicile responsive web design, astfel încât magazinul tău să fie vizualizat corect de pe orice dispozitiv.
SEO & Marketing
În cazul magazinelor online, pe lângă optimizarea SEO onpage și offpage făcută în mod profesionist, este absolut necesară promovarea produselor tale prin campanii de publicitate bine țintite și automatizate.
Întrebări frecvente
Costul unui magazin online poate varia foarte mult, în funcție de nevoile și specificul business-ului tău. Pentru a-ți face o idee aproximativă, costul unui magazin online începe de la 1000 euro.
Există o serie de factori care pot influența costul unui magazin online, printre care:
- Gradul de personalizare necesar pentru desig-nul și funcționalitatea magazinului
- Numărul de categorii și produse listate în magazin - În principiu numărul de produse nu are o relevanță majoră la stabilirea prețului deoarece platforma noastră poate gestiona fară probleme un numar destul de mare de produse. În cazul unui număr foarte mare de produse cresc în schimb costurile cu găzduirea (hosting) și promovarea produselor, de aceea în general nu recomandăm cataloage cu un număr foarte mare de produse.
- Integrările cu alte sisteme sau servicii - De exemplu, integrarea cu un sistem de plată online, cu un sistem de gestionare a stocului sau cu un sistem de gestionare a curierilor
- Promovare și optimizare SEO offpage - În cazul magazinelor online este obligatoriu să aloci un buget lunar pentru promovare. Bugetul pentru marketing variază în funcție de numărul produselor promovate, concurență, etc. Poți afla mai multe detalii despre promovare și optimizarea SEO aici
- Numele de domeniu și Găzduire (Hosting) - Alegerea unui nume de domeniu potrivit este important deoarece tot branding-ul depinde de acesta. De asemenea alegerea unui pachet de găzduire potrivit este un factor foarte important. Pentru magazine online recomandăm doar soluții de hosting dedicate (server dedicat) sau semi-dedicate (VPS). Poți afla mai multe detalii despre numele de domeniu și găzduire (Hosting) aici
- Integrările social media - În funcție de specificul magazinului tău va trebui creată o prezență solidă pe social media (Facebook, Google MyBusiness, Youtube, TikTok, etc.)
- Mentenanță - Nu percepem abonamente lunare sau anuale pentru mentenanță. După dezvoltarea și lansarea magazinului nu vei avea de plătit nicio taxă de întreținere, decât dacă vei dori să externalizezi anumite servicii cum ar fi încărcarea produselor, gestionarea recenziilor, adăugarea de articole în secțiunea de blog/noutăți, etc. În cazul în care vei dori să modifici anumite aspecte de design sau funcționalitate îți vom comunica costurile aferente. În majoritatea situațiilor, pentru modificări minore cum ar fi de exemplu schimbarea unei culori al unui element nu percepem nicio taxă. Pot exista situații în care se impun niște actualizări importante de securitate, funcționalitate sau de ordin legal. În aceste situații te vom anunța și informa despre costurile aferente actualizărilor, iar tu vei decide dacă dorești să le implementăm.
În concluzie, costul unui magazin online depinde foarte mult de specificul afacerii tale și de cerințele tale pentru magazinul online. Este important să analizezi cu atenție toate opțiunile disponibile și să iei o decizie care să fie în concordanță cu bugetul și obiectivele tale de afaceri. Cere o cotație
Piața de e-commerce din România este într-o continuă creştere depășind pragul de 6,7 miliarde de dolari la finalul anului 2022. Spre deosebire de alte țări unde competiția este acerbă, în România mai există loc pentru magazine online noi, fară a fi nevoie de investiții foarte mari pe partea de promovare și publicitate.
Decizia de a începe o afacere online depinde de circumstanțele și obiectivele tale personale și de afaceri. Există mai mulți factori care trebuie luați în considerare înainte de a lua decizia de a-ți deschide un magazin online.
- Produsele / Serviciile vândute - Este important să evaluezi dacă produsele sau serviciile tale se potrivesc cu vânzările online și dacă există o cerere suficientă pentru ele.
- Costurile implicate - În afară de costurile inițiale de creare și dezvoltare a magazinului online, trebuie să iei în calcul și costurile de promovare, întreținere, stocare, transport și alte costuri asociate cu afacerea ta online.
- Concurența - Trebuie să îți studiezi concurența și să vezi dacă există loc pentru afacerea ta în acea nișă de piață.
- Cunoștințele tale - Pentru a avea succes, trebuie să îți cunoști foarte bine produsele / serviciile vândute, segmentul de piață în care vrei să activezi, precum și clientela.
- Timp și implicare - Dacă vrei să îți deschizi un magazin online trebuie să fii pregătit să te implici în mod activ pentru a avea o afacere de succes.
- Riscurile implicate - Ca în orice afacere, există riscuri asociate cu vânzarea online. Acestea pot include probleme cu competivitatea prețurilor tale, logistică, buget, securitatea datelor, etc.
În general, dacă ai produse sau servicii de calitate, o cerere adecvată pentru acestea și ești pregătit să investești timp și bani pentru a-ți construi afacerea, atunci un magazin online este o alegere foarte bună. Cere o cotație
Există numeroase avantaje ale unui magazin online, cum ar fi:
- Costuri reduse - Un magazin online necesită mult mai puține costuri de funcționare decât un magazin fizic, deoarece nu trebuie să plătești chirie, utilități sau taxe locale pentru spațiul fizic și nu ai nevoie de angajați în magazin.
- Extinderea bazei de clienți - Un magazin online îți permite să îți vinzi produsele nu doar local, ci în întreaga țară sau chiar în întreaga lume, astfel că poți ajunge la un public mult mai mare decât cu un magazin fizic.
- Flexibilitate - Dacă ai un magazin online, poți să îți desfășori afacerea oricând și de oriunde ai conexiune la internet, astfel că nu trebuie să fii neapărat prezent fizic în magazin.
- Accesibilitate - Un magazin online este disponibil 24/7, ceea ce înseamnă că, clienții pot cumpăra produsele tale oricând și de oriunde.
- Publicitate - Prin intermediul magazinului online, poți să îți promovezi produsele și serviciile prin intermediul campaniilor de publicitate Google Ads sau pe rețelele sociale, ceea ce te ajută să ajungi la un public mai larg. În plus te poți adresa doar persoanelor interesate de produsele tale prin campanii țintite, ceea ce ajută la eficientizarea campaniei și la reducerea costurilor. Poți afla mai multe detalii despre publicitate și promovare în mediul online aici
- Contabilitate și managementul stocului - Cu ajutorul unui magazin online bine organizat și cu ajutorul modulelor de integrarea a programelor de contabilitate pe care ți le oferim poți să eficientizezi partea de facturare, să gestionezi mai eficient stocul de produse și să îți monitorizezi mai bine profitabilitatea și inventarul.
- Logistică - Cu ajutorul unui magazin online îți poți organiza mult mai bine timpul prin predarea tuturor coletelor la ora convenită cu firma de curierat. Prin integrările pe care ți le oferim, poți genera awb-uri și urmări comenzile direct din partea de administrare (backend) a magazinului tău online.
În general, un magazin online poate fi o alegere bună pentru afacerea ta, deoarece îți oferă o serie de avantaje și te poate ajuta să îți extinzi afacerea într-un mod eficient și rentabil. Cere o cotație
Realizarea unui magazin online implică următoarele etape:
- Planificarea - Aceasta etapă presupune definirea obiectivelor și a publicului țintă, stabilirea bugetului, stabilirea structurii și conținutul magazinului, identificarea concurenților, a furnizorilor și a produselor sau serviciilor pe care le vei oferi pe site-ul tău. În această etapă trebuie sa alegi numele domeniului și pachetul de hosting. Poți afla mai multe detalii despre domenii și găzduire aici
- Design - În prima fază trebuie stabilită sigla (logo-ul). Dacă ai deja un logo de care ești mulțumit și care poate fi folosit pentru magazinul tău online atunci putem trece la alegerea culorilor, fonturilor și a imaginilor. În cazul în care nu ai un logo, echipa noastră de designeri te poate ajuta. Toate proiectele se vor realiza în varianta RWD (Responsive Web Design) pentru ca site-ul să fie afișat corect pe orice dispozitiv: laptop, monitor, tabletă, smartphone și smart tv. Deasemenea trebuie stabilită și structura definitivă a magazinului pentru a trece la următoarea etapă.
- Dezvoltarea site-ului - Această etapă implică dezvoltarea și implementarea funcționalităților necesare, cum ar fi sistemul de gestionare a comenzilor și a stocurilor, sistemul de plată online, integrarea curierilor, sistemul de facturare, modulul de recenzii pentru produse, etc. În această etapă vom începe și optimizarea SEO onpage.
-
Conținut - Această etapă presupune crearea categoriilor, adăugarea produselor, alegerea imaginilor și a conținutului text. În această etapă este esențială implicarea ta pentru crearea catalogului de produse și pentru optimizarea SEO onpage care presupune pe lângă altele alegerea cuvintelor cheie necesare pentru o poziționare cât mai bună în rezultatele organice ale google.
Îți punem la dispoziție două variante pentru a adăuga produse în catalog: adăugarea manuală în backend sau încărcarea unui fișier tip excel. Bineînțeles că te vom ajuta în cazul ambelor variante prin training și crearea șabloanelor excel. În general îți recomandăm încărcarea prin fișiere excel deoarece e mai comod și există o probabilitate mai mică de erori. Va trebui să fi foarte atent la detaliile produselor cum ar fi nume, preț, descriere, meta, imagini, etc. deoarece un produs bine prezentat duce la vânzări mai bune. Totodată recomandăm și crearea unei secțiuni de blog/noutăți unde clienții tăi pot afla mai multe detalii despre produsele comercializate de către tine. Vrem să subliniem importanța acestei etape deoarece este una dintre cele mai importante etape care poate face diferența dintre succes și eșec. - Testarea - După ce magazinul online este creat și conținutul a fost adăugat, acesta trebuie să fie testat pentru a ne asigura că toate funcționalitățile și paginile funcționează corespunzător, nu există erori sau probleme de securitate.
- Lansarea magazinului online - După ce magazinul este testat, urmează lansarea acestuia pe internet și înscrierea în motoarele de căutare importante.
- Promovare și optimizare SEO offpage - După lansare, magazinul online trebuie promovat astfel încât produsele să poată fi găsite pe internet. În primă fază nu te poți baza pe căutările organice (fară plată) deoarece indexarea poate dura destul de mult, iar unul dintre cei mai importanți factori de clasare a unei pagini în căutări este chiar traficul înregistrat de magazin. Strategia pe termen lung este întotdeauna optimizarea pentru o clasare organică (fară plată) cât mai bună reducând astfel costurile pentru căutările plătite. Altele metode de promovare online sunt strategiile de link building și strategiile de publicitate social media. Pentru eficientizare am creat module dedicate pentru încărcarea produselor tale în mod automat în Google Ads, Facebook Shop sau directoare web pentru prețuri cum ar fi compari.ro. Poți afla mai multe detalii depre SEO și promovare aici
- Mentenanță și monitorizare - În ultima etapă, site-ul va fi menținut și actualizat periodic pentru a ne asigura că funcționează corespunzător, pentru a preveni atacuri cibernetice și pentru a se îmbunătăți experiența utilizatorilor. Totodată vom continua să îți oferim sprijin și suport pentru un magazin online de succes.
Fie că ai deja un magazin fizic sau ești la începutul unei afaceri, un magazin online bine realizat și gestionat te va ajuta în realizarea obiectivelor tale de business și nu numai.